Časté dotazy a podpora


Uvědomujeme si, že plné informování vás, našich zákazníků, tvoří základní předpoklad pro vaši spokojenost. Máte-li nějaké dotazy, nebojte se nás zeptat. Rádi vám budeme nápomocni. Nejčastější dotazy, se kterými se na nás obracíte, jsme setřídili viz níže. Pokud nenajdete odpověď na váš dotaz, zavolejte nám nebo nám napište.


FAQ Napište nám zprávu

V případě akutních dotazů ohledně her nebo pomoci s rezervací se můžete obrátit na naši kolegyni Nikol, které vám bude nápomocna.


+420 735 515 018 (9–19h)

V případě, že byste se nemohli dovolat, zkuste to, prosím, později nebo vyčkejte a my se vám co nejdříve ozveme zpět.


V případě, že s námi chcete navázat spolupráci,
zašlete nám email na
recepce@questgames.cz,
ozveme se Vám.

Vaše velmi časté dotazy

O únikových hrách

Další dotazy

1Kdy máme přijít na místo?

Čas rezervace určuje začátek samotné hry. Pro uvedení příběhu dispečerem, seznámení s pravidly hry a vyřízení administrativních úkonů je ideální, když příjdete 15 minut předem. Děkujeme za pochopení.

2Dá se u vás zaparkovat?

Parkování je možné, ale zejména v pracovních dnech značně omezené. Přeci jen se jedná o centrum Brna. Počítejte, prosím, s tím.

3Mohu vás někde sledovat, prohlížet fotografie nebo přijímat informace o aktuálním dění a dalších místnostech?

Budeme rádi, když nás budete sledovat na sociálních sítích jako je Instagram nebo Facebook, kde nás také můžete hodnotit, stejně jako na FourSquare.

4Jak aktivuji voucher?

Váš dárkový poukaz vezměte s sebou a předejte jej obsluze. Při online rezervaci jen zaškrtněte, že máte voucher. Číslo voucheru nikam nezadávejte.

5Můžu platit kartou?

Ano, v současné době přijímáme už i platbu kartou na místě.

 

Nenašli jste odpoveď?
Zanechte nám zprávu



Na vaši zprávu se budeme snažit reagovat co nejdříve.